Lliurament de premis Òmnium Garrotxa 2022

El diumenge 27 de març, a les 17 h, va tenir lloc l’acte de lliurament de premis del Concurs Literari organitzat per Òmnium Garrotxa, que es va dur a terme a l’Església Vella de Castellfollit de la Roca.

La presentació va anar a càrrec de l’alumnat de l’escola Castellroc, de la mateixa població. Va encetar la celebració l’alcalde de la localitat, Miquel Reverter, amb un breu parlament per agrair sobretot el fet de poder organitzar el repartiment de premis d’aquest any a Castellfollit. A continuació, va prendre la paraula la presidenta d’Òmnium Garrotxa, Glòria Bassets, que va instar els joves presents a no deixar mai d’escriure. Després de donar els premis als alumnes de primària i de la projecció d’uns vídeos enregistrats pels alumnes de l’escola Castellroc, va ser el torn dels premiats de Secundària, batxillerat i CF.

Del nostre centre, varen ser guardonats la Clàudia Rovira Pruenca, de 3r d’ESO (1r premi de poesia), en Jan Torra Terricabras, de 1r de batxibac (2n premi de prosa), Paula Plana Casadellà, de 2n de batxillerat (3r premi de prosa) i Neus Massegú Ferrés, de 2n de batxibac (1r premi de prosa).

L’acte es va cloure amb una actuació del Ball dels Cabeçuts per part de l’alumnat de la mateixa escola.