Adrià Casas, guardonat als Premis Salvador Reixach.

L’alumne Adrià Casas ha guanyat el premi Salvador Reixach de treballs de recerca en la modalitat II República i Guerra Civil pel seu treball “Bitllet d’anada. Seguint les petjades de Feliciano Tona Bassas”.
En la 19a convocatòria d’aquests premis també van ser finalistes les alumnes Cora Coll, amb el treball “Tocant el voraviu” i Danu Hoksbergen amb “La invisibilitat de la dona en el franquisme
El lliurament de premis va tenir lloc a l’església de Santa Maria dels Arcs de Santa Pau el passat 5 d’octubre.

1. Juan Ruiz

Hola, mi nombre es Juan Ruiz.
    También colaboro con José Bravo Fernández en la investigación sobre su tío, Antonio Bravo Martínez, fallecido en Mauthausen.

Me gustaría contactar con Adrià Casas.

2. Ferran Palau Masip

Em dic Ferran Palau i estic fent una recerca del meu avi, Fernando Masip. Pel que he llegit al treball de l’Adrià, el seu besavi i el meu avi, van compartir desti des de Belfort fins a Gusen. El meu avi tenia el Nr 11774 i el seu besavi el 11778. M’agradaria contactar amb l’Adrià. Gràcies.