UAP23 PODER

A la fi ha estat tot un èxit la representació de l’obra musical “Poder”, escenificada pels alumnes d’ESO dels diferents instituts de la Garrotxa, en la qual l’Institut Montsacopa ha participat de manera activa realitzant un segon acte molt digne.

A tots els alumnes de tercer d’ESO que hi han participat directament i indirectament, és a dir tant els que han interpretat l’obra a l’escenari com els que l’han presenciat tot i que també l’han treballada, moltes felicitats!!!!!

També cal destacar la gran implicació per part de tot l’equip docent del Montsacopa, equip directiu inclòs, per poder ser presents en un esdeveniment tan important en el sector educatiu.