Cloenda del Projecte Rossinyol

Dimarts passat va tenir lloc l’acte de cloenda del Projecte Rossinyol d’enguany que consisteix en una xarxa de relacions entre alumnes de la UdG i alumnes d’origen estranger de centres educatius amb l’objectiu de contribuir a la cohesió social de les persones nouvingudes.

Aquest curs, se’ns ha ofert la possibilitat que l’alumnat de cicles formatius de grau superior d’Educació Infantil poguessin participar també de l’experiència. De les 16 mentores que han participat al projecte de la ciutat d’Olot, 9 d’elles son del nostre institut: L’Aida Abel, la Carla Abel, la Fàtima Fofana, la Marina Font, l’Anastasia Petrova, la Paula Teixidor, la Nerea Pelegrí, la Yanith Archaga i la Tània Font.