Trobades virtuals del projecte Erasmus+ Go Green

Durant el mes de març hem realitzat dues trobades virtuals del projecte Erasmus+ Go Green.

El 8 de març, coordinats per Bulgària, vam treballar les catàstrofes naturals més rellevants de cada país participant. En el nostre cas, les alumnes que ens representaven van escollir el temporal Glòria. Aprofitant que era el Dia Internacional de les Dones vam fer dinàmiques de conscienciació. Vam poder adonar-nos que els objectius són comuns arreu d’Europa.

El 22 de març, vam celebrar el Dia Internacional de l’Aigua i el tema principal era la importància de l’aigua, reduir-ne el malbaratament i conèixer els rius més importants de cada país. Per concloure la trobada hem fet un Kahoot per conèixer millor els països que formem part d’aquest projecte.

Agraïm a les nostres representants la Tura, l’Alba, la Lili i la Neus la seva implicació i les felicitem per la qualitat de les seves intervencions.

Us deixem un recull de fotografies de les diferents trobades.

2a trobada
3a trobada

… Més informació a la web del projecte