Trobada amb Àngel Burgas, autor de “Noel et busca”

El dimarts 21 de març alumnes de 3r d’ESO han assistit a la xerrada d’Àngel Burgas, autor de “Noel et busca”, en la qual l’autor ens ha explicat la gènesi i el procés d’escriptura de la novel.la i ens ha fet gaudir d’una molt bona estona tot parlant de la narració que a tercer s’havia treballat a l’aula.

Ha estat una activitat a la sala Magma de l’Espai Cràter d’Olot que ha acabat amb un torn de preguntes per part dels alumnes i de signatura de llibres.

El programa Lletres a les Aules és una molt bona iniciativa del Departament d’Educació i la Institució de les Lletres Catalanes que acosta els autors i els lectors.