Sortides culturals. Alumnat d’ Història de l’Art.

Aquest mes de març, els alumnes de 2n de Batxillerat Humanístic i Social que cursem Història de l’Art hem pogut assistir a dues sortides realment interessants.

El dia 1, vam tenir l’oportunitat de fer una visita guiada per Olot, cosa que ens va permetre conèixer alguns dels llocs i escultures més rellevants de la nostra ciutat, a part d’una visita al Museu Comarcal, on se’ns van mostrar algunes de les obres més destacables d’artistes olotins com Miquel Blay, Berga i Boix, Berga i Boada… Altrament, el dia 24, vam assistir a una sèrie de visites a Barcelona: al pavelló Mies Van der Rohe, a l’exposició “La màquina Magritte”, del Caixa Fòrum, a la Fundació Joan Miró i al MNAC (Museu Nacional d’Art de Catalunya), on vam gaudir d’una increïble visita guiada per les obres més importants de l’art modern i contemporani, d’entre les quals podríem destacar la “Vicaria” de Marià Fortuny, “Els primers freds” de Miquel Blay i l’obra “Nit de Lluna”, de Leandre Cristòfol.

En resum, ha sigut un mes realment especial, amb dues sortides que ens han permès gaudir i observar de primera mà tota la teoria que estudiem a l’institut.