Sortida a la Cooperativa la Fageda i al Centre d’Informació del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.

El passat dimecres 9 de gener l’alumnat de Socials de 3r d’ESO, per consolidar els conceptes explicats a classe, va visitar la Cooperativa la Fageda per conèixer com es porta a terme la producció de iogurts i melmelades.

Van veure com cuiden els vedells, quin és el procés de munyit i com produeixen de manera mecànica i tecnificada els iogurts així com la producció manual de les melmelades. Van acabar la visita amb un audiovisual i una degustació dels iogurts “més bons del món”. Finalment van rebre una xerrada informativa per conèixer la tasca social de la Cooperativa.

D’altra banda, per conèixer la necessària protecció del bell Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa on es situa la Cooperativa, l’alumnat va caminar sota un sol esplèndid cap al Centre d’Informació del Parc Natural Can Jordà, on van rebre una xerrada sobre la gestió de protecció del Parc Natural coneixent els diferents àmbits als que han de fer front.