Girona, ciutat històrica. Treball de Síntesi. 3r d’ESO

La muralla d’origen romà, carrers medievals, la Catedral i el seu Tapís de la Creació, els Banys Àrabs, el Call Jueu, el monestir de Sant Pere Galligants… han sigut visitats per l’alumnat de 3r d’ESO de la mà de guies especialitzats.

L’estudi de la ciutat de Girona ha estat la base per a la realització del treball de síntesi d’enguany: des de l’anàlisi historicoartístic d’alguns dels seus monuments; la mesura matemàtica d’empedrats i façanes i la realització d’un treball final, que en equip, els i les alumnes han presentat en llengua anglesa davant del professorat.