Felicitem els alumnes de batxillerat pels bons resultats obtinguts al concurs de matemàtiques “Problemes a l’esprint”.

El passat dimecres 8 de febrer, un grup d’alumnes de batxillerat del nostre centre van participar en una nova edició del concurs de problemes de matemàtiques Problemes a l’esprint.
Aquest concurs és una activitat de resolució de problemes en línia per a equips de centre. La denominació de “a l’esprint” prové del fet que el centre guanyador és el que envia totes les solucions correctes a les qüestions de matemàtiques que es plantegen en un temps mínim.
Enguany, l’equip que ha enviat la resposta més ràpida, en un temps de concurs de menys de mitja hora ha estat Aula Escola Europea, de Barcelona.
L’Institut Montsacopa juntament amb els instituts Antoni Torroja de Cervera i Jaume Vicens Vives de Girona van obtenir el segon lloc donat que tots tres van enviar les respostes correctes amb un temps de concurs de poc més d’una hora.
Des d’aquest enllaç podeu accedir a tota la informació del concurs i als enunciats proposats.