Erasmus+ ‘Go Green’. Logotip guanyador

La setmana passada hauríem d’haver viatjat a la República Txeca per fer la primera trobada del projecte Erasmus+ ‘Go Green’. Degut a la impossibilitat de viatjar les trobades s’han fet online. Els alumnes dels diferents països ens han explicat els seus sistemes educatius i hem pogut conèixer la història i oferta educativa dels seus respectius instituts. A més, vam comentar maneres d’estalviar electricitat en la nostra vida diària. Finalment, també vam escollir el logotip del projecte que és el que podeu veure a continuació.

Les representants del nostre institut, escollides d’entre tots els alumnes de 3r d’ESO van ser la Tura Masias, Alba Mena, Lili Cassan i Neus Prat. Les felicitem per la seva magnífica intervenció!

Donem les gràcies a tot l’alumnat de 3r per la seva implicació i esforç.

Si mireu la resta de fotografies, també podeu veure els 3 logotips guanyadors d’entre els finalistes del nostre institut.

qrf