El món de la presó i la reinserció sociolaboral dels presos. Cultura i Valors Ètics

En matèria de Cultura i Valors Ètics, els alumnes d’ESO4 han pogut rebre una explicació detallada sobre el món de la presó i sobre la reinserció sociolaboral dels presos.

La gràcia és que l’explicació ha anat a càrrec de l’alumna Mar Sala de segon de batxillerat ja que aquest va ser el tema d’estudi del seu treball de recerca.

Ha estat una experiència molt profitosa. L’alumnat d’ESO4 ha participat i dialogat directament amb la Mar. I ha pogut tenir a les mans un treball de recerca qualificat d’excel-lent. De ben segur que això els servirà de cares al curs vinent.