El Dream Big Olot, una experiència per inculcar una actitud emprenedora als més joves

Aquest darrer 25 d’octubre, els nostres alumnes d’Atenció a la Dependència han participat en el taller d’innovació disruptiva que forma part de la programació del Garrotxa Emprèn.

En aquesta sessió matinal els joves d’Olot han pogut proposar solucions a quatre reptes concrets de la Garrotxa: l’expansió de la comunitat d’Arrelats a la Fageda, una reflexió sobre les noves tecnologies i els seus avantatges i inconvenients, com prevenir la fugida de talent de la nostra comarca i la generació i l’ús eficient d’energia sostenible.

Segons Xavier Verdaguer, conductor de l’activitat, aquest espai pretén proporcionar als alumnes les eines necessàries per veure els reptes futurs com oportunitats per treballar en la seva resolució.

La nostra alumna Erika Alarcón ha guanyat el primer premi d’aquesta edició i la Cristina Kaur, la Jaimy Ramos, la Francesca Cortez, en Kilian Arqueros i l’Andrew Lopez han quedat finalistes.

Tots hi hem sortit guanyant. Ens ho hem passat molt bé!!

Enhorabona per aquests bons resultats!!