Dia  internacional de la dona i la nena a la ciència (11 febrer)

En motiu del dia internacional de la dona i la nena a la ciència l’equip STEAM i el departament de tecnologia han organitzat dues activitats per tal de fomentar l’impuls de vocacions científiques i/o emprenedores entre les noies.

– Per una banda, el nostre centre ha estat seleccionat com un dels 400 instituts i escoles que han participat al programa 100tífiques. La doctora en Biomedicina Mireia Olivan ha realizat una xerrada molt interessant per l’alumnat de biomedicina i biologia de 1r de batxillerat. Hem conegut la seva trajectòria professionals, els seus reptes i àmbits d’estudi així com els pros i contres com a dona científica.

– Per altra banda, l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat una sèrie de biografies sobre dones científiques rellevants. Però, a més a més, han pogut gaudir de les explicacions que el “nostre robot humanoide” els ha presentat sobre tres grans informàtiques i matemàtiques pioneres en la història de la tecnologia. Una presentació d’allò més original que no ha deixat indiferent a cap estudiant. Aquí podeu veure les fotografies!