Autoretrats inspirats en el corrent artístic surrealista.

Durant el mes de març, alguns alumnes de segon de batxillerat van realitzar uns autoretrats inspirats en el corrent artístic surrealista. Gràcies a l’estudi de diverses obres que pertanyen a aquest estil i, en especial, a les obres de pintors celèbres com Dalí o Frida Kahlo, l’alumnat es va inspirar per crear les seves composicions pictòriques.

També convé ressaltar que la sortida al Museu Dalí, realitzada el dia onze de gener del 2022, va permetre entendre millor què és el surrealisme i va deixar l’alumnat meravellat.

Podeu observar en directe aquestes creacions, ja que estan penjades en un dels plafons del passadís dels laboratoris.