Obrers i burgesos a 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO ha estat estudiant la societat del segle XIX i s’ha posat a la pell dels comunistes, els anarquistes, els burgesos i el proletariat per resoldre un conflicte laboral miner.
Els alumnes s’han documentat per recrear els detalls referents a la seva ideologia… Llegeix més»

Erasmus+ ‘Go Green’. Logotip guanyador

La setmana passada hauríem d’haver viatjat a la República Txeca per fer la primera trobada del projecte Erasmus+ ‘Go Green’. Degut a la impossibilitat de viatjar les trobades s’han fet online. Els alumnes dels diferents països ens han explicat els seus sistemes educatius i hem… Llegeix més»

Taller d’insectes

El dimarts 17 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO vam realitzar un taller sobre la importància ecològica dels insectes. Va venir un senyor a explicar-nos les característiques generals dels animals invertebrats, especialment sobre insectes,on vam aprendre que no tots són perillosos ni piquen, i vam… Llegeix més»

20 de novembre. Dia internacional dels drets dels infants

Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil. Serveis Socioculturals i a la Comunitat.

Des del Mòdul d’atenció a famílies i atenció a infants del CFGS d’Educació infantil, s’han elaborat els següents vídeos per commemorar el 20 de novembre que és el dia internacional dels drets dels… Llegeix més»

Lluèrnia 2020 a l’Institut

Els alumnes de l’optativa d’EVP de 4t han participat novament a l’esdeveniment de Lluèrnia 2020. A partir de la idea proposada per la organització: “Els fars de la Bauhaus”, han realitzat un conjunt de propostes inspirades en artistes de la prestigiosa escola alemanya.

Amb la línia i el pla com elements expressius i amb la llum com a focus de projecció s’ha obtingut un efecte espectacular de colors i formes Es pot veure a les finestres de l’aula de 1rE, s’il·luminen cada dia de 6 a 9 del vespre, fins al 27 de novembre.

Taller sobre amfibis i rèptils

El dimarts 6 d’octubre, als alumnes de 1r d’ESO ens van venir a fer un taller sobre amfibis i rèptils. Aquest any ha estat la primera vegada que s’ha fet aquesta activitat des del departament científic.
Vam poder tocar i veure amfibis i rèptils i saber-ne… Llegeix més»