Lluèrnia 2020 a l’Institut

Els alumnes de l’optativa d’EVP de 4t han participat novament a l’esdeveniment de Lluèrnia 2020. A partir de la idea proposada per la organització: “Els fars de la Bauhaus”, han realitzat un conjunt de propostes inspirades en artistes de la prestigiosa escola alemanya.

Amb la línia i el pla com elements expressius i amb la llum com a focus de projecció s’ha obtingut un efecte espectacular de colors i formes Es pot veure a les finestres de l’aula de 1rE, s’il·luminen cada dia de 6 a 9 del vespre, fins al 27 de novembre.