Videoconferència amb la base Antàrtica Gabriel de Castilla

Aquest divendres tots els alumnes de segon d’ESO de l’Institut Mediterrània van participar en un videoconferència amb la Base Antàrtica Gabriel de Castilla. L’activitat s’englobava en el context del projecte que aquests alumnes estan realitzant sobre aquest continent des del mes de novembre i que acabarà aquest febrer. Durant la conversa amb la base vam ser atesos per un científic i un militar que en van fer una presentació molt interessant sobre aquest continent. Després hi va haver una bona ronda de preguntes dels alumnes de 2n. La videoconferència va ser tot un èxit.

Podeu veure més fotografies en aquest àlbum.