Sortida: La conquesta del Vendrell

La setmana vinent l’alumnat de 1r d’ESO començarà el projecte globalitzat La Conquesta del Vendrell, en què, en grups cooperatius, han de dissenyar i crear un joc de taula per conèixer el Vendrell i el seu entorn. Atès que és essencial que les diferents activitats siguin significatives per al tema que es treballa, i com a punt de partida del projecte, aquests dies han participat en dues sortides pel Vendrell.

La primera sortida ha consistit en una caminada per la Via Augusta, a càrrec d’una tècnic de Patrimoni de l’Ajuntament del Vendrell. Els alumnes han après sobre la construcció, usos, evolució i importància històrica d’aquesta via de comunicació, tot caminant pel tram que passa pel Vendrell.

Dilluns passat vam baixar caminant fins al Vendrell. El Museu Deu va organitzar una ruta guiada pels llocs més emblemàtics del Vendrell a través d’un joc de pistes. La segona activitat del matí es va dedicar a fer un reportatge fotogràfic en grups cooperatius. L’objectiu era localitzar el màxim nombre de llocs de la llista proposada, i fer-s’hi una foto tipus “selfie”. La setmana vinent, a classe, descriuran i ubicaran en un mapa les fotografies, i podran participar en un concurs de cartells.

Aquí podeu veure algunes imatges.