Nadal 2023

Avui, dimecres 20 de desembre, hem celebrat el Nadal a l’institut.

Com ja és tradició hem realitzat el concurs de decoració de portes, un any més l’alumnat s’ha implicat i s’ha il·lusionat moltíssim. Els resultats han estat espectaculars!

També hem tinguts tallers de Cospace, de codis QR, de postals i nadales en tres llengües, de contes i de jocs de taula. Al gimnàs ha tingut lloc l’acte central que ha encetat amb una exhibició d’arts marcials, ha continuat amb un concert de la batucada del centre i ha finalitzat amb el lliurament de premis del concurs de portes. El grup guanyador ha estat

En l’estona lliure, qui ha volgut ha ballat al taller de Just Dance  o ha participat al torneig de futbol que organitzava l’alumnat del PFI.

Us deixem un recull de fotografies i vídeos de la jornada i aprofitem per desitjar-vos molt bones festes!