Fotografia matemàtica

El Departament de Matemàtiques de l’Institut Mediterrània vam organitzar un concurs de fotografia matemàtica dirigit a l’alumnat d’ESO amb l’objectiu de fer veure tant als alumnes com al professorat que les matemàtiques estan immerses en la realitat que ens envolta.
El concurs consistia a fer una fotografia i posar-li un títol que tingués a veure amb les matemàtiques. D’aquesta manera, hem potenciat fer un treball diferent del que es fa
habitualment a les aules i fomentat l’esperit creatiu i crític de l’alumnat. D’entre tots els participants, els guanyadors i guanyadores han estat: Joel Franco (1r C) per Cercles infinits, Cesia Abigail Cruz (1r A) per El cercle de l’ou, Rayan Jaaouani (2n B) per Abisme geomètric, Eliott Poux (2n A) per Teorema de Llapistàgores, Víctor Pereira (3r E) per 007, Elsa López (3r C) per Proporcionalitat inversa, Safouan Bouchhaib (4t C) per Menjar a 180º i Zareck Martínez (4t A) per Simetria natural.

Us deixem un recull de fotografies amb les guanyadores del concurs. Enhorabona a tots i totes!