Antigues formes d’escriptura

L’alumnat de Cultura Clàssica, Llatí i Grec s’ha embarcat en un fascinant viatge a través de les antigues formes d’escriptura (micènica, grega i romana). Aquest projecte ha proporcionat una oportunitat única per aprofundir en la riquesa històrica i cultural de les civilitzacions antigues i comprendre millor el seu llegat en la nostra societat moderna.

Els estudiants han investigat i recreat rèpliques exactes dels principals suports (el papir, la tabula cerata, el grafit i la terracota). Aquests suports tenien múltiples funcions: els grafits servien per fer anuncis, burles o propaganda; la terracota, per a contractes; la tabula cerata, per a contractes i per a l’escola; el papir, per a documents, cartes…

L’estudi de les antigues formes d’escriptura no només ens connecta amb les nostres arrels, sinó que també ens anima a valorar la importància de la comunicació i la preservació del coneixement en totes les èpoques, ja que gràcies a elles podem comprendre millor el nostre passat i el present i ens ofereixen eines per afrontar els reptes del futur.

Us animem a veure més imatges de l’activitat en aquest enllaç.