5a Recreació històrica a Santa Oliva

El divendres 7 de juny els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Mediterrània van dur a terme la recreació històrica que clou el projecte Un dia a l’edat mitjana del curs 2023-2024. 

Aquesta ha estat la 5a edició d’aquesta activitat, que ja s’ha convertit en tot un clàssic per als nostres alumnes i per als de l’escola la Parellada de Santa Oliva, ja que cada any hi assisteixen com a públic i són imprescindibles per donar sentit a la nostra feina. Aquest any a més hem notat un augment de familiars dels nostres alumnes i de veïns de Santa Oliva entre els assistents a la recreació, cosa que ens fa una especial il·lusió.

Estem molt agraïts a l’Ajuntament de Santa Oliva, especialment a Cristian Martínez, que ha atès molt amablement tots els nostres requisits. Volem fer una menció pels membres de l’ADHSO de Santa Oliva, que, una vegada més, han estat a disposar per a tot el que hem necessitat.

Tenim clar que no ho hauríem pogut fer sense els alumnes, que un any més s’han implicat i han tirat endavant la recreació, ni sense els professors, que amb el seu esforç i generositat l’han fet possible. En aquest sentit, volem assenyalar les aportacions essencials del professor Mariano Tàpia, que des de la quarta edició han estat cabdals per al bon funcionament de la recreació.

Us animem a visitar l‘àlbum de fotografies i clicar a l’enllaç de la notícia de TV Vendrell. 

Share