Projecte d’elaboració de galetes de Sant Jordi.

Els alumnes del cicle formatiu d’Elaboració de productes alimentaris (EPA) van assumir el repte de fer galetes per tot l’alumnat i professorat de l’Institut.
Un projecte treballat de manera transversal, en equip i simulat una línia de producció industrial. Així mateix, era un objectiu que significava l’elaboració de producte en quantitat. Sobretot, tenint en compte que s’han de complir tots els requisits de la indústria alimentària. Com a exemple: desenvolupament i elecció del producte, proves d’ingredients i de formats, seleccionar ingredients, decoració i presentació, material d’envàs i embalatge, conservació, informació i disseny de l’etiqueta, etc.
I també, tots els aspectes relacionats amb el procés de producció i seguretat alimentària com el control de qualitat de matèries primeres i de producte acabat, fitxes tècniques d’ingredients i de producte acabat, control de temperatures, control de costos de producció, al·lèrgens, traçabilitat, legislació alimentaria, etc.
A continuació us mostrem els resultats.
Esperem que us agradin.