? Com retornar els ecoBooks d’Iddink

Els alumnes del centre que han de fer 1r o 2n de Batxillerat tenen la informació de com matricular-se al seu correu electrònic iesmartilhuma.org

Matrícula Batxillerat

del 8 al 14 de juliol de 2020

Els alumnes de nova incorporació al centre rebran al correu electrònic amb el qual van fer la preinscripció informació detallada referent a la matrícula a partir del dia 7 de juliol.

Matrícula ESO

del 13 al 17 de juliol de 2020

Matrícula Cicles Formatius

de l’1 al 7 de setembre de 2020

Els alumnes que han fet la preinscripció al centre rebran al seu correu electrònic informació detallada referent a la matrícula a partir del dia 30 de juliol.

Els alumnes que passen de 1r a 2n o han de repetir, rebran informació sobre la matrícula properament

TINC UN REPTE GENIAL!!!

Departament d’Educació Física.
Aquest és el treball anual i les activitats a l’aire lliure i de confinament, realitzades pels alumnes de 1 Bat de l’Institut Martí l’Humà durant el curs 2019-2020. Editat per Roser Badia.

SI TU VOLS POTS!!!

Professora Rosa Montané