ENGLISH CAMP

El passat mes de maig els alumnes de 2n d’ESO van gaudir d’unes colònies en anglès al Càmping Trilles de Tamarit.

Van fer diverses activitats lúdiques, com ara caiac, jocs olímpics a la platja, gimcana i disco. Va ser una experiència que segons la majoria dels alumnes no oblidaran mai.

El centre més ben organitzat

Des de la Fundació d’empreses de Catalunya (FemCat), l’institut Martí L’Humà i la professora
Anna Porta com a responsable, han rebut un reconeixement a la millor organització de els
xerrades que s’ofereixen als alumnes dins del programa “Escola i Empresa”. Moltes felicitats.

Sortida al riu Francolí

El passat dijous 6 de juny l’alumnat de 1r d’ESO amb l’assignatura de Ciències Naturals vam anar al riu Francolí a comprovar l’estat ecològic del riu mitjançant diferents paràmetres físico-químics, geomorfològics i biològics. Activitat emmarcada dintre el Projecte Rius.