Preinscripció en línia

​Educació secundària obligatòria: del 17 al 24 de març de 2021

Batxillerat i cicles de grau mitjà de formació professional: de l’11 al 17 de maig de 2021

Pla d’obertura del centre curs 2020/21

Declaració responsable per a alumnes menors de 18 anys Declaració responsable per a alumnes majors de 18 anys

Sol·licitud de transport escolar per al curs 2020/21

Cal emplenar i enviar la sol·licitud al mail: gnadal@concadebarbera.cat

Batxillerat i Cicles Formatius

Compromís d’utilització

Sol·licitud

Instruccions

Sol·licitud

Llista de llibres de text pel curs 2020/21

Compra de llibres a Iddink

Projecte de reutilització de llibres de l’AMPA Com fer la comanda a Iddink

ENDEUTAR-SE? AMB SENY!

Els alumnes de 4t ESO que realitzen l’optativa d’Economia han realitzat un taller sobre l’endeutament

El Sr Ferran, voluntari de l’entitat EFEC, ens ha ofert un seguit d’activitats didàctiques per ajudar  a conèixer com els productes de crèdit poden ser una eina eficaç si s’utilitzen correctament i amb raons justificades, però poden causar estralls en les nostres finances personals si els utilitzem incorrectament o excessivament.

Aquest taller celebrat els dies 24 i 25 de febrer, té com a finalitat mostrar a l’alumne com s’ha d’utilitzar el crèdit de manera correcta, i comprendre les conseqüències que implica l’endeutament, Conèixer la TAE, i saber que existeix finançament alternatiu

Dia Internacional de les víctimes de l’Holocaust 2021

El passat 27 de gener, dia Internacional en Record de les Víctimes de l’Holocaust en commemoració de l’alliberament d’Auschwitz, algunes i alguns alumnes de l’Institut Martí l’Humà van fer activitats relacionades amb aquest fet.
A l’aula ja s’havien treballat testimonis de vida, treballs de visual i… Llegeix més»

TINC UN REPTE GENIAL!!!

Departament d’Educació Física.
Aquest és el treball anual i les activitats a l’aire lliure i de confinament, realitzades pels alumnes de 1 Bat de l’Institut Martí l’Humà durant el curs 2019-2020. Editat per Roser Badia.

SI TU VOLS POTS!!!

Professora Rosa Montané