Sol·licitud de transport escolar per al curs 2020/21

Cal emplenar i enviar la sol·licitud al mail: gnadal@concadebarbera.cat

Batxillerat i Cicles Formatius

Compromís d’utilització

Sol·licitud

Instruccions

Sol·licitud

Llista de llibres de text pel curs 2020/21

Els alumnes del centre que han de fer 1r o 2n de Batxillerat tenen la informació de com matricular-se al seu correu electrònic iesmartilhuma.org

Matrícula Batxillerat

del 8 al 14 de juliol de 2020

Els alumnes de nova incorporació al centre rebran al correu electrònic amb el qual van fer la preinscripció informació detallada referent a la matrícula a partir del dia 7 de juliol.

Matrícula ESO

del 13 al 17 de juliol de 2020

Matrícula Cicles Formatius

de l’1 al 7 de setembre de 2020

Els alumnes que han estat admesos al centre se’ls ha enviat la informació de la matrícula al seu correu electrònic.

Els alumnes que passen de 1r a 2n o han de repetir, han rebut informació sobre la matrícula al seu correu electrònic. La data s’amplia fins al 7 de setembre.

CALENDARI DE LES PROVES EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE
1r de Batxillerat

Compra de llibres a Iddink

Projecte de reutilització de llibres de l’AMPA Com fer la comanda a Iddink

TINC UN REPTE GENIAL!!!

Departament d’Educació Física.
Aquest és el treball anual i les activitats a l’aire lliure i de confinament, realitzades pels alumnes de 1 Bat de l’Institut Martí l’Humà durant el curs 2019-2020. Editat per Roser Badia.

SI TU VOLS POTS!!!

Professora Rosa Montané