El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 11 d’abril, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Seguirem prestant atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.
Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Instrucció 1/2020, de 12 de març, sobre mesures preventives, de protecció i organitzatives d’aplicació als centres i serveis del Servei d’Educació de Catalunya amb motiu del coronavirus ” SARS-CoV-2

GRÀCIES, GRÀCIES I GRÀCIES!!

L’institut MLH torna a demostrar de nou que la unió fa la solidaritat, que sap mirar cap a tot arreu i que sap contestar quan se’l demana.
817,07€ recollits per al grup de recerca del càncer del desenvolupament, més conegut com a càncer infantil, de l’Hospital… Llegeix més»

Dia internacional de la Dona – 8 Març – Les dones i l’art

Amb motiu del 8 Març, Dia internacional de la Dona, les alumnes d’Història de l’Art de 2 de Batxillerat A, han volgut donar veu a aquelles dones i artistes que han estat invisibilitzades al llarga de la història.
A l’entrada de l’institut han penjat unes làmines que mostren la biografia i el treball d’aquestes artistes. Si us ve de gust participar, envieu una foto amb el #amblanostramirada8m

DIA INTERNACIONAL EN MEMÒRIA DE LES VÍCTIMES DE L’HOLOCAUST 2020

Els alumnes de 2 ESO A i B han estat treballant, durant diversos dies a partir de 27 de gener (aniversari de l’alliberament del camp d’extermini d’Auschwitz l’any 1945) el tema de l’Holocaust, els camps d’extermini i la persecució de jueus i altres col·lectius durant la II Guerra mundial a partir de la pel·lícula “Una bolsa de canicas”. L’objectiu és fer memòria històrica i conscienciar l’alumnat del perill dels partits d’extrema dreta i de la barbàrie humana.

ACTIVITAT DE GEOLOCALITZACIÓ PEL CALL JUEU DE MONTBLANC

Des del departament de social pensem que amb la utilització del recurs MHM-  Mobile History Map permetrà als alumnes crear i desenvolupar projectes col·lectius mitjançant l’ús de la tecnologia mòbil. Els estudiants són desenvolupadors actius en la creació d’itineraris i punts d’interès propers als seus centres educatius per mitjà de la geolocalizació. Ells mateixos, de forma col·laborativa, creen i editen continguts descriptius del seu entorn més immediatMHM posa el punt de mira en l’ús del mòbil com a dispositiu d’entrada de dades però sobretot com a instrument per a l’explotació de la informació georeferenciada.