Pla d’obertura de centre 2021/22

Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris

Ha estat publicada la Resolució de 28 de juliol de 2021 de la Secretaria d’Estat d’Educació i Formació Professional, per la qual es convoquen  beques de caràcter general per al curs acadèmic 2021-2022, per a estudiants que cursin estudis postobligatoris (batxillerat i cicles).

Termini de presentació: 30 de setembre de 2021 (inclòs).

La sol·licitud s’ha de fer telemàticament. La persona interessada ha d’accedir al servei en línia del Ministeri d’Educació. Els usuaris que en cursos anteriors ja van fer la sol·licitud en línia han d’utilitzar el mateix usuari i contrasenya; en el cas que sigui la primera vegada, s’hauran de registrar. Tanmateix, hi ha un servei per recordar o demanar nova contrasenya en cas d’oblit.

Una vegada tramitada la beca, el sol·licitant, com a justificant d’haver-la presentat,  ha d’imprimir el document “Justificante de presentación”, que ha de conservar per acreditar, en el cas de què sigui necessari, la seva presentació.

Les persones que sol·licitin la beca no han de presentar cap documentació al centre educatiu: ni el “justificante de presentación”, ni cap altra documentació. Si és necessari, des dels Serveis Territorials d’Educació se  sol·licitarà la documentació a la persona interessada.

Trobareu més informació i l’accés per sol·licitar la beca en el següent enllaç:

Inici de curs CFGS Energies renovables

Dilluns, 20 de setembre, a les 12:00, a Concactiva

Procés extraordinari d’admissió de formació professional
  • El període per presentar sol·licituds en aquest procés extraordinari és del 8 al 14 de setembre de 2021. Has de descarregar-te la sol·licitud de preinscripció, omplir-la i signar-la. Tingues present que si t’interessa més d’una opció del mateix centre, cal indicar els cicles i torns per ordre de preferència.
  • La sol·licitud és presenta al centre, presencialment, i s’hi ha d’adjuntar la documentació d’identificació, la de nota mitjana de l’ensenyament que permet l’accés o de la prova d’accés i la credencial d’haver participat en el procés ordinari de preinscripció si és el cas. Es poden presentar sol·licituds a diferents centres sense que això impliqui duplicitat.

Més informació en aquest enllaç

Vacants:
-1r CFPM AG10- Gestió Administrativa: 16
-1r CFPM IA10- Elaboració de productes alimentaris: 29
-1r CFPM IM10- Manteniment electromecànic: 13
-1r CFPS EAC0- Energies renovables: 20

Podeu sol·licitar el servei de transport escolar a través de la pàgina web del Consell Comarcal fins al 31 d’agost.

Matrícula CFGS d’energies renovables

Llistat de llibres i llicències digitals curs 2021/22

(recomanem facis la compra mitjançant l’AFA (amb IDDINK). També pots comprar els llibres pel teu compte i les llicències digitals en aquest enllaç)

Promocions que marxen i noves que vindran…
Molt bon viatge per la vida a l’alumnat de 2n BAT i CFGM de Manteniment Electromecànic, Gestió Administrativa i Elaboració de Productes Alimentaris.
L’insti sempre tindrà les portes obertes per a tots vosaltres.

Pica lletres TV

El passat dimecres 28 d’abril, sis alumnes de 3r d’ESO vam participar en el concurs del TAC 12, Pica Lletres. Va ser una experiència molt positiva i enriquidora, ja que vam posar en pràctica els nostres coneixements d’ortografia. També ens va semblar molt curiós veure… Llegeix més»