Entrega de premis Sant Jordi

Aquest divendres hem celebrat la festivitat de Sant Jordi al nostre centre, un 23 d’abril amb menys actes que els anys anteriors, però amb el mateix entusiasme i energia de superació de cada any.

Sota el fil conductor «Petites victòries» hem unificat un concurs on tothom hi pogués prendre partit i, reflexionant una mica i indagant en el cor, pogués expressar vivències, experiències, històries inventades i imaginades.

Són molts els alumnes que s’han llançat a aquesta aventura fent-nos fruir gratament dels escrits, vídeos i àudios.

Tenint en compte que la deliberació del jurat ha estat molt difícil degut a l’alt nivell de les obres presentades, us mostrem els guanyadors per categories.

Categoria 1 que correspon a primer i segon d’ESO:

Categoria A 1 (Català)

  • Joana Pérez (1r ESO)

  • Martina Gualda (2n ESO)

Categoria B 1 (Castellà)

  • Queralt Amill (1r ESO)

Categoria C 1 (Llengües estrangeres)

  • Queralt Amill (1r ESO)

  • David Ferran (1r ESO)

Categoria D 1 (Pi-relat. Matemàtiques)

  • Queralt Amill (1r ESO)

  • Roger Foguet (2n ESO)

Categoria 2 que correspon a tercer i quart d’ESO:

Categoria A 2 (Català)

– Paula Vilella (4t ESO)

– Safa Kraouch (4t ESO)

Categoria B 2 (Castellà)

  • Diana Ciufudean (4t ESO)

Categoria D 2 (Pi-relat. Matemàtiques)

  • Sandra Torres i Jordi Moix (3r ESO)

  • Andreu Domingo (4t ESO)

Categoria 3 que correspon a primer i segon de batxillerat:

Categoria A 3 (Català)

– Maria Ibarz (1r BAT)

– Gal·la Benet (2n BAT)

Categoria B 3 (Castellà)

  • Mar Garcia (1r BAT)

Categoria C 3 (Llengües estrangeres)

  • Catalina Riutort (2n BAT)

  • Maria Ibarz (1r BAT)

Categoria D 3 (Pi-relat. Matemàtiques)

  • Mar Garcia (1r BAT)

  • Carla Mateu (2n BAT)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>