Instruccions perquè l’alumnat d’ESO pugui fer feines des de casa

Benvolgudes famílies,

Des de la setmana passada el centre està tancat, i romandrà així mentre hi hagi el període de confinament pel covid-19. Com que probablement s’allargarà més del que vam dir-vos inicialment, és bo que durant aquests dies l’alumnat estigui actiu acadèmicament. Hem establert unes pautes de comunicació bàsica per afavorir el treball des de casa en diverses matèries o àmbits del coneixement. No es tracta d’avançar matèria, sinó de mantenir i consolidar coneixements i competències adquirits.

L’alumnat està rebent o rebrà pautes de treball de forma periòdica a l’adreça de  correu electrònic corporatiu ( nom.cognom@insmallafre.cat )Seria convenient que compartíssiu aquesta informació amb ells/elles. Es treballarà a través del correu, des la plataforma moodle del centre i des de  class room o similars.

Si teniu dificultats a l’hora d’accedir a aquesta informació contacteu amb els tutors/es o l’adreça de correu del centre.

Us agraïm la vostra comprensió i esperem que us cuideu / ens cuidem a casa. Recordeu:

#joemquedoacasa

L’equip directiu del centre