El text de Cristina Mula Moreno, alumna de 4t C, és un dels quatre finalistes de la fase territorial del Penedès del concurs literari AMIC-Ficcions

La dotzena edició del concurs literari AMIC-Ficcions ha fet públiques les narracions finalistes. El text de Cristina Mula Moreno, alumna de 4t C, és un dels quatre de la fase territorial del Penedès en què han participat 67 alumnes de 9 centres educatius.

Ens ha escrit en tres capítols una història plena de sensibilitat a partir del primer paràgraf del llibre Kafka i la nina que se’n va anar de viatge, de Jordi Sierra i Fabra. El podeu llegir si entreu a la pàgina d’AMIC-Ficcions.

El concurs ha publicat 1.500 històries aquest any. Està dividit en dues fases, la primera per àmbits geogràfics. Ara les narracions finalistes passaran a la fase final amb els de tots els territoris de parla catalana. Molta sort! I enhorabona per aquest primer pas, Cristina!