World Press Photo 2023 – Mostra internacional de fotoperiodisme

El passat divendres 24 de novembre els alumnes de 1r de batxillerat van fer una sortida a l’exposició World Press Photo de Barcelona. La visita tenia lloc a l’espai CCCB de la ciutat i la realitzaven els alumnes de “Cultura audiovisual”. Durant la visita els alumnes es van dividir en dos grups per rebre l’atenció dels guies que explicaven els autors, el projectes i les fotografies guanyadores d’aquest certamen de fotoperiodisme.

La visita va anar molt bé per posar en pràctica conceptes vistos a la matèria de “Cultura audiovisual” on justament treballem conceptes fotogràfics i de cinema. La visita va durar uns 60 minuts i els alumnes van tenir temps lliure per realitzar fotografies pel barri del Raval i altres localitzacions.