Problemes a l’esprint

El passat dimecres 19 de desembre un grup d’alumnes de primer i segon d’ESO van concursar a la prova “problemes a l’esprint” una activitat de resoldre problemes matemàtics en equip organitzada per les entitats SCM, FEEMCAT i CREAMAT. Aquest any han participar 166 centres de tot Catalunya. Per a nosaltres ha sigut la nostra segona participació tot i ser la primera vegada que concursem amb alumnes de 1r i 2n ESO.

Des del centre volem felicitat als alumnes pel seu interès i pel treball cooperatiu que van realitzar.  També agrair als dos alumnes de 3r d’ESO que van participar en l’edició de desembre i que ara han apadrinar als de primer.

Destacar que el grup d’alumnes de segon d’ESO que van participar van aconseguir resoldre tots els problemes en poc més d’una hora. El alumnes de primer tampoc es van quedar enrere i al igual que els de segon van aconseguir resoldre els deu problemes proposats pel concurs en una mica més de temps.

A aquest link trobareu una selecció de fotografies.