My film recommendation

En aquest tauler trobareu els posters que han dissenyat els alumnes de 3r d’ESO al projecte “My film recommendation”.

Cada aumne ha creat un poster amb el text del seu podcast i un breu paràgraf on expliquen perquè els agrada la película, quin vincle personal tenen amb ella.

A més. hem treballat moltes eines digitals diferents: Google Classroom, on els alumnes han enviat els seus textos i per on han rebut les correccions, Vocaroo per gravar les seves veus i crear el codi QR per compartir el seu arxiu d’audio, Canva per crear posters digitals i finalment Padlet per compatir els posters i valorar la feina dels companys, sempre inspiradora per a tots
Si us descarregueu una aplicació per llegir codis QR podreu escoltar els podcasts dels alumnes amb les seves recomanacions. Esperem que us agradin tant com a nosaltres!Per veure els posters que han dissenyat els nostres alumnes, fes clic a aquest links: