Concurs de curts “No da igual”

La gala de lliurament dels premis del concurs de curts NO DA IGUAL arribava el passat 10 de març a la setena edició amb un cerimònia que es va celebrar al Teatre Plaza i que va comptar amb més de 200 persones assistents. El certamen se celebra cada any dins del programa de les Jornades de les Dones.

La participació de l’alumnat de l’Institut Les Marines fou reconeguda amb diversos premis:

El primer premi Taques de Maria Brullas Moreno, Marta Arbizu Macanás i Laura Franco Martos de l’Institut Les Marines, dotat de 300€, estatueta i diplomes.

El tercer premi al curtmetratge Fotografías de Marina del Villar Rojas de l’Institut Les Marines, dotat de 100€, estatueta i diplomes.

Respecte les mencions especials es van donar estatuetes i diplomes per als guanyadors:

Millor escenificació pel curt Todo y ser mujer de Ismael Castillo i Berta Urgellés Mir de l’institut Les Marines.

• Millor fotografia: The Same de Carla Pérez Machota i Celina DiPaulo Bessio del de l’institut Les Marines.

Es va donar dos premis als instituts, un d’ells a l’Institut les Marines per ser l’institut al qual pertany el curt guanyador del primer premi.

Trobareu més informació de l’acte en aquest enllaç i podreu veure els vídeos premiats.

Donem l’enhorabona a tots els alumnes premiats i fem menció especial del professor José Antonio López per la seva implicació amb tot el nostre alumnat que participa en aquest concurs.