Bones Festes!

La comunitat educativa de l’Institut Les Marines us desitja Bones Festes!!!
No deixeu de veure el vídeo del “making-of de les originals decoracions nadalenques elaborades per l’alumnat de primer i tercer d’ESO coordinats per l’Aurora Boronat i la Victoria Vega del Departament de Visual i Plàstica.

Escape Room de “La Casa de Bernarda Alba”

Durant la primera setmana d’aquest mes de desembre, l’alumnat de 4t d’ESO va participar en una activitat d’Escape Room al voltant del drama “La Casa de Bernarda Alba”. Va ser una manera lúdica i interessant de tancar les sessions de lectura compartida i de treball sobre la complexa simbologia lorquiana. Cliqueu aquí per veure l’àlbum fotogràfic d’aquesta activitat.

An Awards Page

For the last three weeks 4t ESO students have carried out a project called An Awards Page. We have made posters with photos and text describing a major event, idea or invention which has played an important role in the history of humanity. There are different categories, like medicine, technology, fashion and transport. In the following days we’ll vote for the best poster and will tell you about the winner/s!!

Have a look at them !!! Here are the links: book 1   book 2   book 3   book 4   book 5

Written by Paula Navarro and Sha Monclús

My film recommendation

En aquest tauler trobareu els posters que han dissenyat els alumnes de 3r d’ESO al projecte “My film recommendation”.

Cada aumne ha creat un poster amb el text del seu podcast i un breu paràgraf on expliquen perquè els agrada la película, quin vincle personal tenen… Llegeix més»

Concurs de curts NODAIGUAL

Des de l’assignatura de VIP a 4rt d’ESO comencem aquest any el curs de curts que permetrà al nostre alumnat adquirir habilitats en la redacció d’un guió i en la creació i elaboració de curts cinematogràfics que podran presentar al concurs de curts sobre igualtat i gènere organitzat per l’ajuntament de Castelldefels. El curs, que tindrà una durada de dos mesos, ha començat amb una xerrada de conscienciació a càrrec de Noelia Bail.

Comencem nous reptes amb mbots

Hola, som els alumnes de 3r B de l’Institut Les Marines,Marc Fernández i Pol Hidalgo. Durant aquestes últimes setmanes a l’optativa; Treballem amb Mbots, hem après a programar amb Mblock 5, una aplicació que complementa Scratch amb Arduino. El primer repte que ens ha proposat… Llegeix més»

Disseny d’un objecte funcional

Des de l’optativa de Visual i Plàstica hem realitzat el disseny d’un objecte funcional per a un dels patis interiors de l’institut (el pati de terra). La idea ha consistit en realitzar un objecte que tingui un disseny funcional on els alumnes puguin passar més… Llegeix més»

Cartells publicitaris educació física

Des de l’assignatura d’Educació física de 4t, estem treballant la importància de ser persones actives en el nostre dia a dia, és per aquest motiu que hem creat uns cartells publicitaris per a conscienciar dels múltiples beneficis per l’organisme que té ser actius. No et quedis assegut i mou-te! Clica als enllaços per veure els cartells dels estudiants de 4t.

A l’institut… Ves-hi caminant!

Exercici, just el que necessites

La importància de l’esport

Caminar augmenta la teva salut

60 minuts x set dies = una vida saludable

Àlbum amb els cartells en format fotogràfic

Sortida de pàdel al Gran Via Mar

Aquí trobareu l’àlbum amb les fotografies dde la sortida de l’alumnat de 3r d’ESO al Club Esportiu Gran Via Mar de Castelldefels per conèixer i jugar al pàdel organitzada pel departament d’educació física.