Visita al programa Ràdio i Escola

Un grup d’alumnes de Segon d’ESO va acudir a Ràdio Castelldefels, el passat 28 de novembre, per a participar a Ràdio i Escola, el programa dirigit i presentat per Fernando Lorza. Durant l’emissió es va comentar l’actualitat del nostre centre i es presentaren alguns dels… Llegeix més»

Exposició Mapamundi dels Drets Humans

Del 9 al 20 de novembre, la Fundació Solidaritat UB ens ha cedit el Mapamundi del Drets Humans que hem posat al vestíbul de l’institut.

Durant aquests dies l’alumnat i professorat hem pogut treballar sobre aquest tema i prendre consciència dels llocs on no s’acompleixen els drets fonamentals.

A Marinada Ràdio… Parlem de Còmics

Jazz Maynard és una sèrie de gènere negre creada per Raule i Roger Ibáñez. El seu argument trepidant i l’estètica d’influència manga l’han convertit en un dels grans èxits del còmic europeu actual. Aquí teniu el programa sencer!