Llengües Estrangeres

Criteris d’Avaluació, Recuperació i Promoció:

Anglès de 1r i 2n d’ESO Anglès de 3r i 4t d’ESO Anglès de Batxillerat
Grups ordinari

Grups Diversificació Curricular

Grups ordinari

Grups reforç

1r BATXILLERAT

2n BATXILLERAT

Alemany de 1r i 2n d’ESO Alemany de 3r i 4t d’ESO
Alemany 1r ESO

Alemany 2n ESO

Alemany 3r ESO

Alemany 4t ESO

TALLER DE TEATRE EN ALEMANY

El dia 20 de desembre de 2017 l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’Alemany va poder participar al Taller de Teatre en Alemany impartit al nostre Institut pel pedagog teatral Arthur Häring i subvencionat pel Goethe Institut de Barcelona.

Durant aquesta activitat de tres hores de durada, l’alumnat va poder ampliar el coneixement i l’ús de la llengua alemanya. D’altra banda, es va promoure la seva creativitat d’una manera molt dinàmica, integrant jocs i representacions, fomentant així la seva capacitat comunicativa.

Van aprendre molt i s’ho van passar molt bé. Aquí una petita mostra….

TEATRE EN ANGLÈS

El dia 20 de febrer del 2018 tot l’alumnat de La Romànica hem anat al TMC a veure les obres de teatre “The Trans-European Express” i “Fortune’s fool” de la companyia Moving on. Ha estat una experiència amena, divertida i original d’aprendre anglès d’una manera més comunicativa.