XI Trobada d’Alumnes de Llatí de 4t d’ESO a Gerunda

L’alumnat de Llatí de 4t d’ESO va assistir, el passat divendres, 12 d’abril, a la XI Trobada d’Alumnes de Llatí de 4t d’ESO a Gerunda, organitzada per l’ICE “Dolors Condom” de Cultura Clàssica de la UdG.

L’activitat permet conèixer el nostre patrimoni enmig d’un ambient lúdic que propicia, a més, que els alumnes es coneguin entre ells i comparteixin el goig d’estudiar llatí a l’ESO.

Al llarg de tot un matí, van fer una gimcana pels carrers de l’antiga ciutat romana i van poder veure’n restes de la muralla i mosaics al MAC i al Museu d’Història de la ciutat. També van visitar la seu dels Manaies i es van vestir com els soldats romans. Així mateix, van assistir a una representació teatral sobre els déus i les deesses de la mitologia grecoromana.

Hi havia un total de 450 alumnes de 26 centres de la província de Girona.

Sit haec nostra lingua latina in optima salute!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *