Participació del centre en el Gran Recapte

Els alumnes de 4t d’ESO Paula Ríos, Merary Aceituno, Francesc Gutiérrez i Oriol Cea participen en el Gran Recapte d’Aliments al supermercat ALDI de Figueres des del Servei Comunitari.

El Gran Recapte és una campanya de recollida d’aliments clau per abastir els Bancs dels Aliments, ja que permet proveir-los de productes bàsics com la llet, l’oli o les conserves per un període aproximat de 3 mesos.

El Servei Comunitari per a l’alumnat de secundària obligatòria és una acció educativa, en el marc del currículum obligatori, que vol promoure que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *