Novetats a la biblioteca de l’institut

Comencem el nou curs i la biblioteca de l’institut inicia una nova etapa amb algunes novetats que segur que us agradaran:

Hi ha un nou espai al centre vinculat a la biblioteca: l’espai de lectura informal, situat al passadís de la primera planta, a davant de les aules de música i visual i plàstica. Es tracta d’un espai compartit per professors i alumnes on es poden llegir d’una manera relaxada (hi ha sofàs!) diaris, còmics i revistes i on, a més a més, hi ha jocs de taula.

Els llibres de la biblioteca estan vinculats a ePèrgam, que és l’aplicació de gestió de les biblioteques escolars que ofereix el Departament  d’Ensenyament.

Aviat començarà a funcionar el Club de Lectura de l’institut, una iniciativa que esperem que tingui èxit i serveixi per engrescar els alumnes en el gust per la lectura.

Per tal de poder portar a terme d’una manera compromesa i eficient tots aquests nous projectes, es demana la col·laboració tant de professors com d’alumnes per formar part de l’equip de suport de la biblioteca.