SANT JORDI

A l’Institut Julio Antonio vam celebrar Sant Jordi el dia 27 d’abril, que coincidia amb la Mare de Déu de Montserrat. Vam començar el dia amb normalitat (impartint temari), però desprès de tres llarguíssimes hores fent classe vam començar a celebrar aquest dia d’una forma diferent a la d’anys anteriors.

En primer lloc, a les 12.00 hores, aquells alumnes de batxillerat que van ser considerats excel·lents amb el treball de recerca ens van presentar el seu producte. Els alumnes de quart d’ESO ens vam repartir en tres classes: en una ens explicaven treballs del sector social, humanístic i econòmic; en una altra els de l’humanístic i finalment al taller es presentaven els treballs de l’àmbit tecnològic. Els batxillers ens van explicar com havien elaborat el seu treball, el procediment que havien seguit per fer-lo, el sacrifici que els havia comportat i les conclusions que n’havien extret entre d’altres factors. També ens van donar consells a tots aquells que l’any vinent haguéssim de fer el TDR.

En darrer lloc ens vam reunir el segon cicle (3r i 4t ESO) a la sala d’actes i es van repartir premis varis. Per començar es van entregar diplomes a tots aquells alumnes que havien participat a les proves Cangur (proves de caire matemàtic a nivell de Catalunya). A continuació es va entregar un petit obsequi a tots els guanyadors de narrativa del concurs de l’institut. I així va ser com vam acabar aquest fantàstic dia.

Laia Llauradó Burgos

4t A ESO