Paula Fustero guanya el V Premi de Treballs de Recerca de Batxillerat sobre la Ribera d’Ebre.

L’alumna de l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre, Paula Fustero ha resultat guanyadora del V Premi de Treballs de Recerca de Batxillerat sobre la Ribera d’Ebre amb el treball “Estromatòlits a la Serra de Cardó” dirigit pels professors Amadeu Peris i Jose Mesado.

Els altres finalistes han estat Oriol Vernet, amb el treball “La Palma d’Ebre. Orígens i desenvolupament”, dirigit pel professor Francisco Roman, i Míriam Navarro amb el treball “La terrissa miravetana i el seu lèxic”,dirigit pel professor Josep Cid;  tots dos també són alumnes de l’Institut Julio Antonio.

L’acte de lliurament tingué lloc divendres dia 23 de maig al Casal Musical Joan Baptista Sabaté de Flix. Aquest premi el convoca anualment el Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre (CERE)

IMG_6274 10330480_10203692827663841_4518187985184411623_n