L’INSTITUT A LA PRIMERA OLIMPÍADA DE FILOSOFIA DE LES TERRES DE L’EBRE

Aquest dimarts 17 d’abril una comitiva de 9 alumnes i 2 professors de l’IES Julio Antonio va sortir a les 7 del matí de Móra d’Ebre per baixar fins al la Sènia per tal de participar a la PRIMERA OLIMPÍADA DE FILOSOFIA DE LES TERRES DE L’EBRE.

Els i les participants, alumnes de primer de batxillerat i de quart d’ESO, van participar en la realització de dissertacions filosòfiques, dilemes morals i debats en grup, tot girant al voltant de la temàtica de l’art i la bellesa des d’un punt de vista filosòfic. Prèviament van assistir a una xerrada col·loqui sobre ‘la bellesa’ protagonitzada pels artistes Ester Besolí i Manel Marqués i el filòsof Francesc Lahosa. L’instittu també va participar en el concurs fotogràfic i de dibuix que s’havien presentat amb antelació.

La participació dels alumnes del nostre institut va ser molt notable, i sobretot cal destacar que el flamant guanyador del concurs de dibuix filosòfic va ser l’alumne Marc Ordoño de segon de batxillerat del nostre institut. Enhorabona Marc!

Segons els nostres alumnes participants va ser una jornada molt interessant i enriquidora que va servir per demostrar que la filosofia és una disciplina imprescindible per fomentar el treball en equip, l’esperit crític, la reflexió i l’argumentació. Repetirem!

IMG_20180417_133343

sdr