DISTINCIONS A LES PAU DE 2018.

Mar Borràs Farnós, alumna de segon de batxillerat de l’institut Julio Antonio de Móra d’Ebre, ha estat distingida entre els alumnes que s’han presentat a les PAU i han obtingut una nota igual o superior a 9 en la fase general.

Mar borras

Des de l’any 2001, el Consell Interuniversitari de Catalunya atorga anualment les distincions PAU per reconèixer públicament l’esforç dels/de les estudiants, així com la seva bona preparació en la realització de les proves d’accés a la universitat (PAU).

L’acte es va efectuar el passat 20 de juliol de 2018 a l’Auditori de Barcelona i fou presidit pel Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya, el senyor Quim Torra.

distincionsPAU18

Un total de 523 estudiants d’arreu de Catalunya, dels quals 317 són noies i 206 nois, han estat guardonats amb aquesta distinció.