AMPA INSTITUT JULIO ANTONI: Escola de pares

Des de l’AMPA us volem presentar l’escola de pares i mares. La nostra idea és proporcionar als pares i mares instruments molt valuosos a l’hora d’afrontar l’educació dels nostres fills. Crear un espai de trobada i aprenentatge amb l’intercanvi d’experiències i la reflexió col·lectiva sobre qüestions relacionades amb l’educació dels nostres fills. Això ens permetrà, obtenir les eines i les estratègies idònies per ajudar-nos en la important tasca d’educar, ja sigui en l’àmbit familiar, com l’escolar i el social.

L’escola de pares i mares pot ser un excel·lent instrument per propiciar la informació i la formació necessàries per assolir els nostres objectius. Un espai de trobada de pares i mares amb les mateixes preocupacions i alegries, per tal de poder-ho compartir i gaudir conjuntament.

Presentem l’activitat a realitzar properament amb Bartomeu Buira i Montserrat Pérez, creadors dels Espais Familiars (adjuntem tríptic), on a partir del diàleg i la reflexió, poder obtenir recursos i estratègies per millorar les dinàmiques familiars.

Sessió de presentació: “Jo estic canviant. I tu, com ho veus/vius?”.
Dimarts 25 d’abril
Hora d’inici les 19’30h
Sessió d’1h i 30’ adreçada a pares, mares.
Lloc de realització: IES Julio Antonio

4 sessions de periodicitat quinzenal:
Dimarts 2 i 16 de maig
6 i 20 de juny
Durada sessions d’1h i 30’
Hora d’inici les 19’30h
Lloc de realització: IES Julio Antonio

Per inscriure’t a la xerrada- col·loqui de presentació envia un correu al correu ampainstitutjulioantonio@gmail.com

Després de la xerrada, si ho has trobat útil per a tu, podràs fer la inscripció definitiva per les quatre sessions.

Es treballarà amb un grup reduït de persones, per tant places molt limitades. Fes ja la teva inscripció a la presentació!!!!!

• Socis de l’AMPA: activitat gratuïta
  • No socis: Presentació gratuïta: 10 euros per sessió

Dibujo