Preinscripció i Matrícula – Batxillerat

CALENDARI.

Període de matrícula: del 8 al 14 de juliol de 2020, ambdós inclosos

INSTRUCCIONS DE CENTRE

Per formalitzar la matrícula de l’alumnat preinscrit que ha estat assignat a aquest institut  ha de venir al centre seguint les següents recomanacions:.

• Al centre heu de d’entrar el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).
  • Porteu el vostre propi bolígraf.
  • Heu de portar mascareta
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes.

Documentació per formalitzar la matrícula :

Hora de matrícula: de  10  a  13 h.

Període de matrícula:  del 8 al 14 de juliol de 2020

CONSULTA DE RESULTATS

Clicleu per consultat l’estat de la vostra sol·licitud

LLISTES I PUBLICACIONS.

Oferta de vacants del Batxillerat

LLISTAT_BAREM_PROVISIONAL_BATXILLERAT

LLISTAT_BAREM_DEFINITIU_BATXILLERAT

En aquestes llistes trobareu les sol·licituds de preinscripció ordenades alfabèticament amb la informació sobre la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem. Si la sol·licitud no s’ha puntuat correctament o hi ha alguna errada en les dades es pot presentar una reclamació al mateix centre. Per fer-ho, cal enviar un correu electrònic a  preinscripcio@iesjulioantonio.cat indicant l’error o l’omissió, adjuntant-hi el document d’acreditació que correspongui escanejat o fotografiat. El centre ha de respondre amb un correu de confirmació de recepció, com a justificant de la reclamació efectuada.

LLISTAT D’ALUMNAT ASSIGNAT_BATXILLERAT

NORMATIVA.