Institut Julio Antonio, preinscripció postobligatoris

10El proper mes d’abril s’inicia el període de preinscripció per a Batxillerat, Cicles Formatiu de grau bàsic i grau mitjà i Programes de Formació i Inserció.

Com cada any, des de l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre, per tal d’informar i donar a conèixer la nostra oferta formativa oferim una xerrada als pares, mares i una visita als alumnes per conèixer in situ el nostre centre i les seves particularitats.

Tot seguit us detallem la nostra programació:

• El dia 13 d’abril de 2023 a les 17 h, xerrada amb els/les pares/mares al saló d’actes de l’Institut.
  • El mateix dia 13 d’abril de 2023 un cop acabada la presentació, està prevista una sessió de portes obertes destinada a l’alumnat interessat en cursar Batxillerat, Cicles Formatius i Programes de Formació i Inserció. Rebran informació i podran veure les instal·lacions on es duen a terme aquests estudis.

Tota la informació sobre el que fem i el que es pot fer a l’Institut Julio Antonio, al teu abast! Orienta’t i clica a la brúixola!!