Reunions de tutors/es amb pares, mares i tutor/es d’alumnat

ESO

Les reunions d’inici de curs amb les famílies s’organitzaran de manera presencial, però limitant l’accés a 10 persones per grup-classe i seguint en tot moment els protocols higiènics i sanitaris establerts.
Per aquesta raó es preveu realitzar la xerrada tutoria-famílies en dues sessions el mateix dia:

Dimecres 15 de setembre

1a sessió: 18’00-18’30h
2a sessió: 18’30-19’00h

• Cada tutor distribuirà les famílies en cada torn i ho comunicarà als alumnes el primer dia de classe.
  • Es recomanarà, si és possible, que només assisteixi un familiar: pare/mare/tutor legal.
  • Les reunions es realitzaran preferiblement a l’aula i, posteriorment, els familiars podran donar un tomb pel centrepel seu compte.
  • Es recolliran els documents entregats el dilluns 13: Carta de compromís, full d’Instruccions de faltes d’assistència i documentació COVID.
  • S’entregarà el full informatiu del nou mail de famílies @iesjulioantonio.cat

BATXILLERAT

Dijous 16 de setembre

1a sessió: 18’00-18’30h
2a sessió: 18’30-19’00h

• Es recomanarà, si és possible, que només assisteixi un membre familiar: pare/mare/tutor legal.
  • Les reunions es realitzaran preferiblement a l’aula i, posteriorment, els familiars podran donar un tomb pel centre pel seu compte.
  • Es recolliran els documents entregats el dimarts 14: Full d’Instruccions de faltes d’assistència i documentació COVID.
  • S’entregarà el full informatiu del nou mail de famílies @iesjulioantonio.cat

CICLES FORMATIUS

Les reunions d’inici de curs amb les famílies s’organitzaran de manera telemàtica.

Dijous 16 de setembre a les 18’00 h.