Els alumnes de quart d’ESO de l’Institut Julio Antonio, per recaptar diners pel viatge de final de curs, han anat a les botigues del poble demanant objectes per fer una cistella de Nadal. Degut a la gran acollida de les botigues de Móra d’Ebre i… Llegeix més»

Alumnes de l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre guanyen el primer premi als millors projectes d’Emprenedoria a la FP a les Terres de l’Ebre

El projecte “Kangur’s”, realitzat per les alumnes del CFGS de Tècnic en Educació Infantil Sandra Fortuño, Marina Moragrega, Montserrat Piñol i Eva Vallespí, tutoritzat per la professora Teresa Moreso, pertanyents al curs 2014-15 de l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre, ha guanyat el primer premi… Llegeix més»

Lliurament notes setembre i començament de curs

LLIURAMENT NOTES DE SETEMBRE
Dimarts dia 8, de 9 h. a 11 h.

HORARI COMENÇAMENT CURS
Dl 14

• 9:30 a 11:30 Recepció d’alumnes d’ESO. (Tutors-res)
  • Repartiment dels fulls de convocatòria per als pares-mares a les reunions informatives.
  • Classes fins les 13 hores.

Dt 15

• 8:30 Classes d’ESO ordinàries .
  • 8:30 a 10:30 Recepció dels… Llegeix més»