Sortida TEI a Cambrils

Estem d’acord amb Fratto quan dibuixa i escriu coses com aquesta:

Ens vam sorprendre gratament en veure que aquesta imatge presideix  l’entrada de “La Galereta”. I la nostra emoció va anar en augment mentre passava el matí que vam compartir amb els infants i les educadores

PREPARANT EL NADAL

Aquesta tardor, els alumnes de 2n d’ESO i els del PFI de Serralleria  han estat preparant un arbre per fer les decoracions nadalenques a l’institut. L’activitat ha estat coordinada per la Marga Forriols i el Vicent Garcia, docents de Visual i Plàstica; i el… Llegeix més»

RESULTATS DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Una vegada realitzades les eleccions al Consell Escolar de l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre, als seus respectius sectors, els resultats obtinguts (veure les actes corresponents que adjuntem) fan que els nous representats siguin els següents:
SECTOR PROFESSORAT:  resultats professors.pfd

1. Imma Pena
  2. Ernest Serra
  3. Rosa M. Torres

SECTOR PARES-MARES: Llegeix més»

LA CONXITA MOSEGUÍ S’HA JUBILAT!!!!!!!

Després de molts, MOLTS, anys a l’nstitut (com a alumnat, com a professora,…) la Conxita s´ha jubilat.

Que aquesta nova etapa de la teva vida t’ompli de felicitat!