Visita a l’IES Domènec i Montaner

El passat dijous 13 de febrer, els alumnes de 2n CFGS de l’assignatura Activitats fisicoesportives per a la inclusió social (MP10),  van visitar l’Institut Domènec i Montaner (IFE).

La feina feta pel nostre alumnat va ser excel·lent i molt enriquidora amb tota mena de proves, jocs i malabars i amb una dinàmica participativa i força receptiva per part dels nois i noies que en esperaven.

És important destacar que s’ha de conscienciar els alumnes de la importància que tenen la inclusió i la integració de totes les persones en la societat independentment de les seves capacitats. També crear sensacions en els alumnes que els ajudin a ser conscients de les limitacions d’algunes persones, explicant les seves necessitats i algunes de les mesures i adaptacions que podem dur a terme per aconseguir la seva inclusió i integració en la nostra societat.

Donem les gràcies al professor David Montes per la seva inestimable aportació i experiència per tal d’explicar i compartir amb una xerrada, entre d’altres, per als nostres alumnes les diferents activitats i el funcionament de I’IFE.