NO TINGUIS POR A EMPRENDRE

El passat dijous dia 13 de febrer, l’alumnat de 2n CFGS d’esports, va tindre el plaer de gaudir d’una xerrada informativa per part del fundador de l’empresa d’activitats i esdeveniments esportius “Naturetime”, Joan Carbonell. L’empresari transmetia els seus coneixements adquirits a base d’una amplia experiència en l’àmbit laboral i a la vegada resolia els possibles dubtes que presentava l’alumnat donant-li importants i transcendentals informacions pel seu futur. Aquests coneixements impartits, a més a més, van ser prou significatius per als alumnes ja que un dels treballs de fi de grau consistirà en la creació d’una empresa.
Des de l’Institut agraïm al Joan Carbonell per dedicar el seu temps i per compartir la seva experiència amb els alumnes de l’últim curs d’EASE.